Bij Oefentherapie Nijkerk staan we voor u klaar om u te helpen bij lichamelijke klachten. Dit doen wij via een persoonlijk behandeling plan of u kunt deelnemen aan een van de vele cursussen.

Gezond bewegen kun je leren! Oefentherapie Nijkerk is er op gericht om de mens te leren zijn of haar klachten te doen verminderen, opheffen en voorkomen. Het is een actieve therapie waarin u zelf de grootste rol vervuld. Door middel van houdingsaanpassingen en adviezen, ondersteunende oefeningen en vooral veel motivatie leert u uw eigen klachten aan te pakken.

Wanneer het lichaam niet goed of verkeerd belast wordt, kan het zijn dat er lichamelijke klachten ontstaan. Spanning, een (lichamelijke) ziekte of aandoening of veranderingen binnen het dagelijks leven kunnen ook klachten aan het lichaam veroorzaken. Voor al deze problemen kan Oefentherapie Nijkerk een uitkomst bieden.

Wij maken gebruik van de Oefentherapie Cesar methodiek die gegeven wordt op de Hogeschool van Utrecht.

Oefentherapie Nijkerk